Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Projekt Yosemite

11 marca 2012

Facebook link

Uwielbiam, gdy ktoś nieproszony z pasji lub zwykłej nudy zrobi coś kapitalnego. Tak zrobiło dwóch dżentelmenów Sheldon Neill i Colin Delehanty, którzy zaczęli regularnie wybierać się do Parku Narodowego Yosemite, aby go fotografować. Wybierali się tam nawet w nocy, żeby mieć ładne ujęcia. Wyszedł z tego film tzw. time-lapse video, który stał się koronnym elementem Projektu Yosemite. Całość okazała się znakomitą promocją tego niezwykłego miejsca. Poniżej film i link do strony projektu.

 

http://www.projectyose.com/

Kategorie

Napisałem

book-rewolucja-marki
(R)ewolucja marki

Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Dlaczego mają kupić dany produkt?
  • Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
  • Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
 

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.