Dobra wiadomość
Lubię dobrze sformułowane wiadomości.
Nie lubię, gdy ozdobniki starają się odwrócić moją uwagę od braku jakiejkolwiek wartości dla mnie. Lubię, gdy treść podkreśla tę wartość.
Nie lubię, gdy użyte sformułowania nie pozostawiają wątpliwości, że chodzi wyłącznie o wyciagnięcie ode mnie pieniędzy. Lubię otrzymywać komunikaty, w których widać szacunek dla moich pieniędzy.
Nie lubię, gdy epatuje się mnie górnolotnymi słowami. Lubię wiadomości pisane potocznym językiem i na luzie.
Nie lubię, gdy wbrew mnie próbuje się mnie wciągać w grę. Lubię, gdy krótko przedstawi mi się sprawę i zostawia mi się wybór.
Nie lubię, gdy przegaduje się sprawę. Lubię zwięzłość i rzeczowość.
Oto dobra wiadomość wysłana przez Amazon.com klientom w związku z wprowadzeniem na rynek tabletu Kindle Fire:
Kategorie
Moje szkolenia

-
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
-
Marketing miast i regionów
-
Zarządzanie innowacyjnością w marketingu
Napisałem

Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie produktu jest kwestią powszechnie uznawaną w marketingu za ważną, ale trudną. Trudność stanowi brak ujednoliconej koncepcji pozycjonowania, a także ograniczona liczba narzędzi.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?