Jak planować przestrzeń?
W nawiązaniu do poprzedniego wpisu znalazłem fantastyczny film, który przedstawia oddolny sposób planowania przestrzeni miejskiej, który nie ma nic wspólnego z modelem: sprzedaj działkę deweloperowi i czekaj z nadzieją, że wybuduje na niej coś pożytecznego.
Ostatnie wpisy to mój głos w dyskusji na temat tego, jak tworzyć wartość w zarządzaniu miejscem. Mamy bardzo dużo przykładów fatalnego podejścia do tego krytycznego procesu, który determinuje, w jakim otoczeniu spędzimy całe nasze życie. Dobre wzorce są potrzebne jak powietrze. Mam nadzieję, że się przebiją do świadomości wszystkich.
Dzisiejszy film wyraźnie pokazuje, że nikt nie może zostać obarczony całą odpowiedzialnością za kształt przestrzeni. Urzędnicy tworzą ramy i decydują, ale mieszkańcy, organizacje społeczne i przedsiębiorcy także mają do odegrania istotną rolę.
[ted id=2220 lang=en]
Moje szkolenia

-
Marketing oparty na wartościach
-
Neuromarketing, neurobranding i procesy decyzyjne nabywców
-
Wdrażanie strategii marketingowych
Napisałem

Wskaźniki marketingowe
Jestem autorem opisów 24 wskaźników zawartych w książce "Wskaźniki marketingowe" pod redakcją Roberta Kozielskiego.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?