Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Reklama biegania

24 lutego 2013

Facebook link

Do sportu można namawiać na wiele sposobów. Jednym z lepszych jest zachwycić kogoś tak, żeby sam chciał spróbować. Marketing może odegrać tu pewną rolę. Dzisiaj chciałbym pokazać kilka filmów, które być może niejednego i niejedną zachwyciły i zmotywowały do biegania. Warto dodać, że bieganie nie jest tzw. spectator sport, czyli sportem do podziwiania. Dlatego trudno zachwycić kogokolwiek samym widokiem biegnącego człowieka.

Nie chcę komentować filmów. Niech przemówią same.

Napisałem

book-rewolucja-marki
(R)ewolucja marki

Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Dlaczego mają kupić dany produkt?
  • Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
  • Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
 

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.