Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Reklama biegania

24 lutego 2013

Facebook link

Do sportu można namawiać na wiele sposobów. Jednym z lepszych jest zachwycić kogoś tak, żeby sam chciał spróbować. Marketing może odegrać tu pewną rolę. Dzisiaj chciałbym pokazać kilka filmów, które być może niejednego i niejedną zachwyciły i zmotywowały do biegania. Warto dodać, że bieganie nie jest tzw. spectator sport, czyli sportem do podziwiania. Dlatego trudno zachwycić kogokolwiek samym widokiem biegnącego człowieka.

Nie chcę komentować filmów. Niech przemówią same.

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.