Spoty niesamowite
Dzisiaj pójdę na łatwiznę, tzn. zaprezentuję treść stworzoną przez innych. Będzie to jednak treść interesująca. Każda zaprezentowana niżej reklama jest w jakimś aspekcie niesamowita.
Pierwsza reklama pochodzi z kampanii gry Angry Birds i jest autorstwa agencji Wieden & Kennedy. Sam rozmach produkcji robi spore wrażenie. Piękna sceneria, fantastyczne zdjęcia i konwencja ożywienia gry czynią z tej reklamy rozrywkę samą w sobie.
Reklama LEGO to majstersztyk jeżeli chodzi o insight konsumencki. Narracja prowadzona z punktu widzenia dziecka jest sugestywna i brzmi bardzo prawdziwie. Doskonały przekaz do nadopiekuńczych rodziców.
Bieganie nie jest sportem spektakularnym. Dla kibica może się wydawać nawet nudne. Większość reklam imprez biegowych w górach przemawia krajobrazem widzianym z góry, strumieniem świateł z latarek czołowych i zbliżeniami zmęczonych twarzy. Reklama wymagającego Tromso Skyrace jest zupełnie inna. Znam ludzi, którzy po jej obejrzeniu nie potrafili wysiedzieć na kanapie.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Techniki prezentacji
-
Myślenie strategiczne w marketingu
-
Twórcze metody rozwiązywania problemów
-
Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych
Napisałem

(R)ewolucja marki
Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:
- Dlaczego mają kupić dany produkt?
- Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
- Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?