Przejdź do treści

Jacek Pogorzelski

Strategia | Marketing | Wiedza

  • Blog
  • Szkolenia
  • Książki
  • Artykuły
  • O mnie
  • Kontakt
  • FB
  • Linkedin

Mity marketingowe

Wiem, że kabotyństwem jest tytułować prezentację tak samo jak swoją książkę, ale ona po prostu o tym jest. Pokazywałem ją w kilku miejscach i zawsze wywoływała sporą reakcję. Zatem dziś znów prezentacja.

 

 

Open publication – Free publishing – More biznes
Autor Jacek PogorzelskiData publikacji 13 marca 201128 kwietnia 2023Kategorie Fundamenty, Insights, Marka, To nie działa

Nawigacja wpisu

Poprzedni Poprzedni wpis: Simplexity
Następny Następny wpis: Promotorzy Nowego Jorku

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Doświadczenie klienta
  • Fundamenty
  • Insights
  • Kody archetypy i mity czyli kultura
  • Marka
  • Marketing miejsc
  • Mózg zachowania i decyzje
  • Narzędzia i koncepcje
  • organizacja marketingu
  • To nie działa

Ostatnie wpisy

  • 10 ciekawych faktów o wdrażaniu strategii i planów
  • Fatalne słowo „zarówno”, czyli o przekleństwie czegoś dla każdego
  • Masz badania i co dalej?
  • Marketismo
  • “Zamienniki” relevance

KIM JESTEM?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.

Więcej o mnie
Zobacz gdzie pracuję
Chcesz zaprosić mnie do współpracy?

  • Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing
  • Marka na cztery sposoby
  • Praktyczny marketing miast i regionów
  • Kod skuteczności
  • Mity marketingowe
  • (R)ewolucja marki
  • Pozycjonowanie produktu
  • Wskaźniki marketingowe
  • FB
  • Linkedin
Jacek Pogorzelski