Fizyka i marketing?
Fizyka mnie fascynuje. Jest pasjonująca i zawiera ogromne pokłady niezwykłej wiedzy o świecie. Niestety, większości z nas została zrobiona krzywda w postaci zohydzenia nam tej dyscypliny w szkołach. Większość z nas uważa ją za trudną i niewyobrażalnie nudną. Ja twierdzę, że jest odwrotnie. Już jakiś czas temu odkryłem, że fizyka pozwala niezwykle ciekawie spojrzeć na marketing i całkowicie na nowo zrozumieć np. branding i badania rynku. Na szczęście nie jestem jedyny. Dziś proponuję krótką, ale świetną prezentację Dana Cobley’a pod tytułem: „Czego fizyka nauczyła mnie o marketingu?”.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
-
Komunikacja marketingowa
-
Projektowanie i zarządzanie propozycją wartości
Napisałem

Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie produktu jest kwestią powszechnie uznawaną w marketingu za ważną, ale trudną. Trudność stanowi brak ujednoliconej koncepcji pozycjonowania, a także ograniczona liczba narzędzi.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?