To warto znać
Codzienna praca, gonitwa za wynikami, realizacja projektów rozwija, uczy i wzbogaca doświadczenie, ale także ogranicza i odcina od nowych nurtów myślenia. W świecie myśli marketingowej wiele się dzieje. Jest wiele osób, które mają wyjątkowe spostrzeżenia i wyznaczają nowe ścieżki dla marketingu.
Chcę polecić przynajmniej kilka z tych osób:
Tom Peters
Człowiek, który nie boi się radykalnych idei i stanowczego ich formułowania. Uważa między innymi, że dzisiejszy biznes gubi się w iluzorycznej kontroli liczb zamiast koncentrować się na kryteriach miękkich, które kształtują wyjątkowe doświadczenia dzisiejszych odbiorców produktów i usług.
Seth Godin
Posiada niezwykłą umiejętność identyfikowania prostych zasad decydujących o skuteczności w marketingu, między innymi: „Musisz być inny”, „Ludzie kochają dodatki”, „Pomysły, które się rozprzestrzeniają, wygrywają” itd.
Gerald Zaltman
Pionier badań neuromarketingowych, wnikliwy badacz ludzkich procesów poznawczych w kontekście podejmowania decyzji nabywczych. Autor wybitnych książek „Jak myślą klienci” i „Marketing Metaphoria”
http://hbswk.hbs.edu/faculty/gzaltman.html
John Grant
Człowiek, który w swojej książce „The Brand Innovation Manifesto” pokazał zupełnie nowe podejście do marki przyznając czynnikom kulturowym podstawowe miejsce w procesie kształtowania marek w XXI wieku.
http://www.brandtarot.com/blog/
David Meerman Scott
Jeden z najwybitniejszych znawców zagadnień marketingu sieciowego i efektów wirusowych w marketingu.
Malcolm Gladwell
Reporter New York Times’a, który zszokował świat swoimi książkami „Blink” i „The tipping point” analizującymi jak ludzie podejmują decyzje w mgnieniu oka i dlaczego niektóre zjawiska społeczne nagle nabierają ogromnej dynamiki.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Techniki prezentacji
-
Myślenie strategiczne w marketingu
-
Twórcze metody rozwiązywania problemów
-
Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych
Napisałem

(R)ewolucja marki
Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:
- Dlaczego mają kupić dany produkt?
- Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
- Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
Zobacz komentarze
23 września 2008 o 23:51
hobbit napisał
Jacku – bardzo fajny spis. B
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?