Test oczywistości
Jack Trout, oprócz tego, że jest współautorem koncepcji pozycjonowania, jest także facetem, który nie znosi komplikowania spraw. W poniższej prezentacji przedstawia pięciopunktowy test oczywistości, który pokazuje, czy koncepcja marketingowa, nad którą pracujesz, jest prawdziwa tj. osadzona w realnym świecie, czy to hermetyczna idea, która nigdy nie przyjmie się na rynku.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
-
Komunikacja marketingowa
-
Projektowanie i zarządzanie propozycją wartości
Napisałem

Mity marketingowe
Iluzje zawsze mnie drażniły. Niepotwierdzone opinie traktowane jak fakty, sztuczna rzeczywistość, odbierana jak prawdziwy świat, skrócone, spłycone prawdy i półprawdy budzą mój sprzeciw i mnie złoszczą.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?