Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Test oczywistości

14 lipca 2011

Facebook link

Jack Trout, oprócz tego, że jest współautorem koncepcji pozycjonowania, jest także facetem, który nie znosi komplikowania spraw. W poniższej prezentacji przedstawia pięciopunktowy test oczywistości, który pokazuje, czy koncepcja marketingowa, nad którą pracujesz, jest prawdziwa tj. osadzona w realnym świecie, czy to hermetyczna idea, która nigdy nie przyjmie się na rynku.

Napisałem

Kod skuteczności

Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.