Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Moje szkolenia

Facebook link

W salach szkoleniowych spędziłem ok. 4 tysięcy godzin. Przeszkoliłem w sumie kilka tysięcy osób. Staram się, aby moje szkolenia były nie tylko bogate w praktyczną wiedzę, ale by dawały konkretne umiejętności. Podczas szkoleń pokazuję wiele przykładów i  stosuję twórcze metody pracy, które wzbogacają warsztat uczestników.

Zakres tematyczny moich szkoleń to:

  • Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
  • Zarządzanie osobowością marki
  • Strategia marketingowa
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta
  • Komunikacja marketingowa
  • Projektowanie i  zarządzanie propozycją wartości
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • Marketing miast i regionów
  • Zarządzanie innowacyjnością w marketingu
  • Marketing oparty na wartościach
  • Neuromarketing, neurobranding i procesy decyzyjne nabywców
  • Wdrażanie strategii marketingowych
  • Techniki prezentacji
  • Myślenie strategiczne w marketingu
  • Twórcze metody rozwiązywania problemów
  • Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych

 Chcesz porozmawiać o szkoleniu?
Skontaktuj się ze mną

Napisałem

Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing

Marketing jest tak rozległą dyscypliną, że trudno znać go kompletnie. Starając się poznać jego niuanse, można przeoczyć kwestie fundamentalne. Są pytania, które wydają się tak podstawowe, że każdy powinien znać na nie odpowiedź. A jednak okazuje się, że te odpowiedzi są ogólne, intuicyjne, niepełne. Można mnóstwo razy słyszeć o tworzeniu nowej kategorii i nie wiedzieć, na czym ona polega. Można uczestniczyć w warsztatach na temat osobowości marki i nie umieć jej projektować. Można na co dzień zajmować się storytellingiem i nie wiedzieć, jak on działa.

Zobacz więcej

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode. Pomagam firmom prowadzić marketing innowacyjny, który w centrum zainteresowania stawia wartość klienta.