Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Moje szkolenia

Facebook link

W salach szkoleniowych spędziłem ok. 4 tysięcy godzin. Przeszkoliłem w sumie kilka tysięcy osób. Staram się, aby moje szkolenia były nie tylko bogate w praktyczną wiedzę, ale by dawały konkretne umiejętności. Podczas szkoleń pokazuję wiele przykładów i  stosuję twórcze metody pracy, które wzbogacają warsztat uczestników.

Zakres tematyczny moich szkoleń to:

  • Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
  • Zarządzanie osobowością marki
  • Strategia marketingowa
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta
  • Komunikacja marketingowa
  • Projektowanie i  zarządzanie propozycją wartości
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • Marketing miast i regionów
  • Zarządzanie innowacyjnością w marketingu
  • Marketing oparty na wartościach
  • Neuromarketing, neurobranding i procesy decyzyjne nabywców
  • Wdrażanie strategii marketingowych
  • Techniki prezentacji
  • Myślenie strategiczne w marketingu
  • Twórcze metody rozwiązywania problemów
  • Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych

 Chcesz porozmawiać o szkoleniu?
Skontaktuj się ze mną

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode. Pomagam firmom prowadzić marketing innowacyjny, który w centrum zainteresowania stawia wartość klienta.