Szkolenia

W salach szkoleniowych spędziłem ok. 4 tysięcy godzin. Przeszkoliłem w sumie kilka tysięcy osób. Staram się, aby moje szkolenia były nie tylko bogate w praktyczną wiedzę, ale by dawały konkretne umiejętności. Podczas szkoleń pokazuję wiele przykładów i  stosuję twórcze metody pracy, które wzbogacają warsztat uczestników.

Zakres tematyczny moich szkoleń to:

  • Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
  • Zarządzanie osobowością marki
  • Strategia marketingowa
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta
  • Komunikacja marketingowa
  • Projektowanie i  zarządzanie propozycją wartości
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • Marketing miast i regionów
  • Zarządzanie innowacyjnością w marketingu
  • Marketing oparty na wartościach
  • Neuromarketing, neurobranding i procesy decyzyjne nabywców
  • Wdrażanie strategii marketingowych
  • Techniki prezentacji
  • Myślenie strategiczne w marketingu
  • Twórcze metody rozwiązywania problemów
  • Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych

Chcesz porozmawiać o szkoleniu?
Skontaktuj się ze mną