Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Świetne filmy edukacyjno-promocyjne

25 grudnia 2011

Facebook link

Ponieważ to święta, to uznałem, że nie warto się mądrzyć a zamiast tego warto pokazać coś jednoczesnie edukacyjnego i przyjemnego w odbiorze. Idealnie byłoby, gdyby to coś warte pokazania było nieco świąteczne albo chociaż zabawne. Wybrałem zatem kilka pokazowych filmów edukacyjno-promocyjnych, które załączam. Każdy z nich uważam za doskonały przykład świetnie zrealizowanego projektu, który ma fascynować i uczyć. Wesołych Świąt.

 

 

 

 

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.