Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Spoty niesamowite

30 sierpnia 2015

Facebook link

Dzisiaj pójdę na łatwiznę, tzn. zaprezentuję treść stworzoną przez innych. Będzie to jednak treść interesująca. Każda zaprezentowana niżej reklama jest w jakimś aspekcie niesamowita.

Pierwsza reklama pochodzi z kampanii gry Angry Birds i jest autorstwa agencji Wieden & Kennedy. Sam rozmach produkcji robi spore wrażenie. Piękna sceneria, fantastyczne zdjęcia i konwencja ożywienia gry czynią z tej reklamy rozrywkę samą w sobie.

Reklama LEGO to majstersztyk jeżeli chodzi o insight konsumencki. Narracja prowadzona z punktu widzenia dziecka jest sugestywna i brzmi bardzo prawdziwie. Doskonały przekaz do nadopiekuńczych rodziców.

Bieganie nie jest sportem spektakularnym. Dla kibica może się wydawać nawet nudne. Większość reklam imprez biegowych w górach przemawia krajobrazem widzianym z góry, strumieniem świateł z latarek czołowych i zbliżeniami zmęczonych twarzy. Reklama wymagającego Tromso Skyrace jest zupełnie inna. Znam ludzi, którzy po jej obejrzeniu nie potrafili wysiedzieć na kanapie.

Napisałem

Kod skuteczności

Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.