Skąd się biorą pomysły?
Skądkolwiek. Właściwie tu mógłbym skończyć najkrótszy wpis w historii blogowania. Postanowiłem jednak pokazać bezpośrednią inspirację dla przyjemnej kampanii. Jest to kampania jednej ze szkół biznesu w Londynie. Jej autorzy postanowili promować proces dodatkowej rekrutacji na wolne miejsca w kontekście faktów, które wywołują uśmiech na twarzy.
W tym celu sięgnięto po niezawodne zwierzęta. Wyselekcjonowano 12 faktów z zachowań różnych zwierząt i na ich podstawie zbudowano prostą, ale bardzo sympatyczną kampanię.
Fakt 1.
Wydry trzymają się podczas snu za ręce, żeby od siebie nie odpłynąć.
Wykorzystanie faktu w kampanii:
Dowód na to, że to fakt:
Fakt 2.
Delfiny otaczają opieką chore i strasze osobniki.
Wykorzystanie faktu w kampanii:
Dowód na to, że to fakt:
Źródło: http://www.dolphins-world.com/Dolphin_Facts.html
Fakt 3.
Słonie wykorzystują trąby do snorkelingu.
Wykorzystanie faktu w kampanii:
Dowód na to, że to fakt:
Pod tym linkiem znajduje się wywiad z przedstawicielem szkoły, który wyjaśnia kulisy kampanii.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
-
Komunikacja marketingowa
-
Projektowanie i zarządzanie propozycją wartości
Napisałem

Kod skuteczności
Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?