Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Prezentacja produktu

24 kwietnia 2011

Facebook link

Prezentacje produktów są często nudne i słabo podkreślają wartości oferowane odbiorcom. Tym większe znaczenie ma poszukiwanie takich sposobów prezentacji, które są ciekawe, angażujące i budują wartość produktu w percepcji odbiorców. Dzisiaj kilka przykładów takich prezentacji. Oto one:

 

 

 

Co do tego ostatniego produktu, to…wreszcie coś od Microsoftu, co bym kupił natychmiast, ale firma postanowiła nie wprowadzać tego tabletu na rynek. Podsumuję to jednym z komentarzy na YouTube: „WHY on Earth was this cancelled!!!! ????????”

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

10 stycznia 2013 o 21:19
Martijn Brouns napisał

Only saw this now… Err nearly 2 years afterwards ;)

Nonetheless, thanks for covering our Philips Saving movie. I’d love to exchange views on what we call ‚consumer-product engagement’ and how product companies can do this is a high-impact, scalable and consistent way across any kind of touchpoint (online, mobile and in-store). Keywords for us are: 3d, rich content, product engagement, convincing experiences.

Perhaps good to use skype or a Google hangout session so I can explain this in a bit more detail.

If you’re interested, let me know ;-)

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.