Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Piękne opakowanie

16 stycznia 2011

Facebook link

To jest po prostu piękne, zachwycające. Można stworzyć opakowanie, które samo w sobie jest tak cudne, że niemal żal burzyć jego idealną strukturę wyciągając z niego produkt. Takie opakowanie jest dodatkową gratyfikacją dla zmysłów. O natychmiastowym wyrzuceniu nie ma mowy.


Dodam tylko, że w pudełeczku mieści się instrukcja obsługi, słuchawki i kabel zasilający USB a jego wymiary wewnętrzne to 4,5 cm x 4,5 cm x 2,5 cm.

Obrazowe zdjęcia opakowania iPoda Shuffle pochodzą z konta Psykomaniaque w serwisie Flickr:
http://www.flickr.com/photos/psykomaniaque/5139214495/
http://www.flickr.com/photos/psykomaniaque/5139208907/in/photostream/

Napisałem

book-pozycjonowanie-produktu
Pozycjonowanie produktu

Pozycjonowanie produktu jest kwestią powszechnie uznawaną w marketingu za ważną, ale trudną. Trudność stanowi brak ujednoliconej koncepcji pozycjonowania, a także ograniczona liczba narzędzi.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

24 stycznia 2011 o 09:02
Monika W. napisał

Zgadzam się:)
O tak, Steve Jobs przywiązuje wagę do każdego szczegółu, aby klient zapamiętał doświadczenie. Najbardziej jednak podoba mi się jego umiłowanie prostoty i koncentracja – nic dodatkowego co mogłoby zakłócić doznanie. A ile tu myślenia i pracy wielkich umysłów…Pozdrawiam.

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.