Oznaki kalifornijskiej kreatywności
Oznak kreatywności jest mnóstwo. Sama idea kreatywności jako poszukiwania i odkrywania czegoś nowego implikuje, że zbiór tych oznak jest nieskończony. Na przykładzie San Francisco i Doliny Krzemowej chcę pokazać kilka takich oznak, które świadczą o tym, że ten region obfituje w ludzi myślących i działających twórczo.
Twórcze rozwiązania codziennych problemów
Sztuka uliczna (wspierana a nie tępiona przez lokalny samorząd)
Różnorodność kulturowa = różnorodność myślenia
Skarbnica wiedzy i inkubator pomysłów – Stanford University
High tech + high touch z najwyższej półki, czyli Googleplex i 1 Infinite Loop (centrala Apple)
Dla ludzi a nie przeciw nim, czyli jeśli wszyscy chcą mieć narożne biuro (prestiż), to będą je mieli
Przenoszenie idei z innych rzeczywistości, czyli miejskie safari nie tylko z nazwy
Oprócz nowoczesności, technologii i wydajności jest jeszcze piękno i tradycja
Kategorie
Moje szkolenia

-
Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
-
Zarządzanie osobowością marki
-
Strategia marketingowa
Napisałem

Kod skuteczności
Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?