O myleniu się
Nie tylko w marketingu mamy problem mylenia się. Błądzenie z przekonaniem posiadania racji jest naszym codziennym doświadczeniem. Właściwie to tylko przekonanie posiadania racji jest naszym doświadczeniem, bo mylenie się nim nie jest. Jest nim co najwyżej świadomość mylenia się w przeszłości. Popełnianie błędów uważamy za coś niepożądanego, co należy wyeliminować. Jest to jednak walka z wiatrakami. Zawsze się myliliśmy i zawsze będziemy się mylić. Prawdziwym specjalistą od mylenia się jest Kathryn Schulz. Gorąco polecam jej poniższą prezentację.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
-
Zarządzanie osobowością marki
-
Strategia marketingowa
Napisałem

Kod skuteczności
Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?