Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

O myleniu się

30 czerwca 2011

Facebook link

Nie tylko w marketingu mamy problem mylenia się. Błądzenie z przekonaniem posiadania racji jest naszym codziennym doświadczeniem. Właściwie to tylko przekonanie posiadania racji jest naszym doświadczeniem, bo mylenie się nim nie jest. Jest nim co najwyżej świadomość mylenia się w przeszłości. Popełnianie błędów uważamy za coś niepożądanego, co należy wyeliminować. Jest to jednak walka z wiatrakami. Zawsze się myliliśmy i zawsze będziemy się mylić. Prawdziwym specjalistą od mylenia się jest Kathryn Schulz. Gorąco polecam jej poniższą prezentację.


Napisałem

book-rewolucja-marki
(R)ewolucja marki

Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Dlaczego mają kupić dany produkt?
  • Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
  • Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
 

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.