Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

O myleniu się

30 czerwca 2011

Facebook link

Nie tylko w marketingu mamy problem mylenia się. Błądzenie z przekonaniem posiadania racji jest naszym codziennym doświadczeniem. Właściwie to tylko przekonanie posiadania racji jest naszym doświadczeniem, bo mylenie się nim nie jest. Jest nim co najwyżej świadomość mylenia się w przeszłości. Popełnianie błędów uważamy za coś niepożądanego, co należy wyeliminować. Jest to jednak walka z wiatrakami. Zawsze się myliliśmy i zawsze będziemy się mylić. Prawdziwym specjalistą od mylenia się jest Kathryn Schulz. Gorąco polecam jej poniższą prezentację.


Napisałem

Kod skuteczności

Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.