O mnie

Jako właściciel firmy PrimeCode pomagam moim klientom prowadzić marketing, który w centrum zainteresowania stawia wartość klienta. Od września 2016 jestem częścią nowego projektu pod nazwą BlueFox. Jest to przedsięwzięcie, którego celem jest dostarczanie startupom i dojrzałym organizacjom nowych impulsów wzrostu dzięki głębokiej analizie rynku, konsumenta, produktu oraz marki. 

Jestem konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuję się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi.

Posiadam stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.

Byłem wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadziłem również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis.

Od wielu lat prowadzę zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Jestem także trenerem szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.

Sam uczyłem się innowacyjności i przedsiębiorczości na Uniwersytecie Stanforda, który jest bramą Doliny Krzemowej. Jestem także certyfikowanym przez iMotions neurobadaczem.

Współpracuję z ministerstwami oraz samorządami w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat byłem ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich.

Karierę zawodową zaczynałem w Corporate Identity (w strategii) i reklamie (w mediach). Potem pracowałem w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i farmaceutycznej jako brand i marketing manager. Zarządzałem 10 markami i wprowadziłem na polski rynek 15 nowych produktów.

Jestem autorem książek Marka na cztery sposobyPraktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Jestem również współautorem książki Wskaźniki marketingowe.

To, co mnie interesuje najbardziej to: marketing oparty na naukowych i praktycznych dowodach a nie gdybaniu, myślenie strategiczne, pozbawione iluzji zarządzanie marką, kształtowanie (a nie tylko mierzenie) doświadczenia odbiorcy oraz projektowanie mechanizmów tworzenia i dostarczania wartości.