O Bułgarach, ale czy tylko?
Jednym z zajmujących mnie zagadnień jest analizowanie przyczyn tego, że jedne narody są w stanie wykrzesać z siebie pomysły, na jakie nie stać innych. Dlaczego tak jest, że Amerykanie są tak innowacyjni a Duńczycy to mistrzowie designu? Z czego wynika wyrafinowanie Francuzów i samokontrola Japończyków? To duże pytania, które domagają się czegoś więcej niż uproszczonych odpowiedzi. Czasem jednak ktoś pokusi się o prostą diagnozę sytuacji i ta diagnoza jest trafna i inspirująca.
Steve Keil pokusił się o diagnozę tego, dlaczego Bułgarzy we wszystkich istotnych dziedzinach życia zajmują ostatnie miejsce w Europie. Diagnoza jest interesująca i uważam, że w dużej części odnosi się również do nas Polaków. Ma wiele wspólnego z nadmierną wagą przywiązywaną w naszym kraju do powagi, o której pisałem kiedyś na blogu i w książce „Mity marketingowe”.
Moje szkolenia

-
Techniki prezentacji
-
Myślenie strategiczne w marketingu
-
Twórcze metody rozwiązywania problemów
-
Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych
Napisałem

Wskaźniki marketingowe
Jestem autorem opisów 24 wskaźników zawartych w książce "Wskaźniki marketingowe" pod redakcją Roberta Kozielskiego.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?