O Bułgarach, ale czy tylko?
Jednym z zajmujących mnie zagadnień jest analizowanie przyczyn tego, że jedne narody są w stanie wykrzesać z siebie pomysły, na jakie nie stać innych. Dlaczego tak jest, że Amerykanie są tak innowacyjni a Duńczycy to mistrzowie designu? Z czego wynika wyrafinowanie Francuzów i samokontrola Japończyków? To duże pytania, które domagają się czegoś więcej niż uproszczonych odpowiedzi. Czasem jednak ktoś pokusi się o prostą diagnozę sytuacji i ta diagnoza jest trafna i inspirująca.
Steve Keil pokusił się o diagnozę tego, dlaczego Bułgarzy we wszystkich istotnych dziedzinach życia zajmują ostatnie miejsce w Europie. Diagnoza jest interesująca i uważam, że w dużej części odnosi się również do nas Polaków. Ma wiele wspólnego z nadmierną wagą przywiązywaną w naszym kraju do powagi, o której pisałem kiedyś na blogu i w książce „Mity marketingowe”.
Moje szkolenia

-
Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
-
Zarządzanie osobowością marki
-
Strategia marketingowa
Napisałem

Praktyczny marketing miast i regionów
Marketing miejsc zdobywa w Polsce zasłużone zainteresowanie. Niestety kojarzy się niemal wyłącznie z promocją. Łatwo tworzy się logotyp i kampanię promocyjną. Znacznie trudniej stworzyć silną markę miasta lub regionu.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?