Musisz to zobaczyć
Wszyscy zafascynowani wykorzystaniem promotorów w marketingu produktów i idei powinni zobaczyć film „The Joneses” („Niedościgli Jonesonowie”). Film jest naprawdę ciekawy, ale dla marketera będzie szczególnie interesujący. Pokazuje życie w świecie ukrytej promocji, gdzie produkty i usługi są sprzedawane w niezwykle wyrafinowany sposób. Granica między prawdziwym życiem a życiem na sprzedaż jest niezauważalna.
Tak jak „Raport mniejszości” pokazywał przyszłość reklamy, tak „The Joneses” pokazuje być może najwyższe stadium word-of-mouth, viral marketingu i promoter marketingu. W filmie symbolicznie ścierają się dwie techniki marketingu bezpośredniego: święcący triumfy w XX wieku network marketing i wykorzystanie promotorów, które jest jednym z ulubionych narzędzi marketingu XXI wieku. Network marketing wygląda w tym starciu wyjątkowo prymitywnie i nieporadnie. Czy jednak wyrafinowanie, perfekcyjna egzekucja i niesamowity model sprzedaży zbudują lepszy świat? Obejrzyj film. Warto.
Moje szkolenia

-
Marketing oparty na wartościach
-
Neuromarketing, neurobranding i procesy decyzyjne nabywców
-
Wdrażanie strategii marketingowych
Napisałem

Praktyczny marketing miast i regionów
Marketing miejsc zdobywa w Polsce zasłużone zainteresowanie. Niestety kojarzy się niemal wyłącznie z promocją. Łatwo tworzy się logotyp i kampanię promocyjną. Znacznie trudniej stworzyć silną markę miasta lub regionu.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?