Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Makeup bar

30 grudnia 2012

Facebook link

Czas tuż przed Sylwestrem wydaje się dobrym momentem na prezentację koncepcji makeup baru. Najprościej mówiąc jest to miejsce, do którego można się udać po profesjonalnie wykonany makijaż tak jak chodzi się do fryzjera lub kosmetyczki. Są makeup bary, do których trzeba się umówić na wizytę, ale są i takie, do których można wpaść po drodze do pracy, gdy zabrakło czasu na wykonanie makijażu w domu.

Makeup bary występują w różnych formach: jako osobne lokale lub punkty usługowe w centrach handlowych. Jest to kolejna koncepcja adresowana do zabieganych kobiet XXI wieku, które muszą coraz bardziej polegać na zewnętrznych usługodawcach oferujących profesjonalne zarządzanie obszarem Look & Feel.

Oto dwa przykłady makeup barów:

Napisałem

book-mity-marketingowe
Mity marketingowe

Iluzje zawsze mnie drażniły. Niepotwierdzone opinie traktowane jak fakty, sztuczna rzeczywistość, odbierana jak prawdziwy świat, skrócone, spłycone prawdy i półprawdy budzą mój sprzeciw i mnie złoszczą.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.