Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Krótki film

26 lutego 2012

Facebook link

Krótki film jest popularną formą promocji. Jest czymś pomiędzy reklamą a filmem pełnometrażowym. Od reklamy różni się przede wszystkim długością i większą wiarygodnością wynikającą z tego, że najczęściej jest od niej bogatszy w konkretne informacje. Od pełnometrażowego filmu różni się tym, że w bardziej zwartej formie opowiada pewną historię. Filmowe trailery to klasyczne krótkie filmy. Chodzi w nich o to, aby zaciekawić widza na tyle, żeby chciał zobaczyć film w całości.

Krótkie filmy promocyjne są często samodzielnymi formami komunikacji. Nie mają swoich dłuższych, ani krótszych wersji. W ciągu kilku minut opowiadają one pewną historię. Mogą być stosowane do promocji czegokolwiek.W ten sposób można promować niemal każdą ideę oraz obszary, które nie załapały się na tradycyjną reklamę, np. naukę. Discovery Channel, YouTube, czy Vimeo zrobiły wiele dla popularyzacji tej formy promocji. Oto dwa filmy, które pokazują coś wartościowego i pozostawiają człowieka mądrzejszym niż przed ich obejrzeniem:

Kolejny film jest o człowieku, który prowadzi jeden z najpopularniejszych blogów o modzie The Sartorialist.

 

 

Napisałem

book-wskazniki-marketingowe
Wskaźniki marketingowe

Jestem autorem opisów 24 wskaźników zawartych w książce "Wskaźniki marketingowe" pod redakcją Roberta Kozielskiego.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.