Krótki film
Krótki film jest popularną formą promocji. Jest czymś pomiędzy reklamą a filmem pełnometrażowym. Od reklamy różni się przede wszystkim długością i większą wiarygodnością wynikającą z tego, że najczęściej jest od niej bogatszy w konkretne informacje. Od pełnometrażowego filmu różni się tym, że w bardziej zwartej formie opowiada pewną historię. Filmowe trailery to klasyczne krótkie filmy. Chodzi w nich o to, aby zaciekawić widza na tyle, żeby chciał zobaczyć film w całości.
Krótkie filmy promocyjne są często samodzielnymi formami komunikacji. Nie mają swoich dłuższych, ani krótszych wersji. W ciągu kilku minut opowiadają one pewną historię. Mogą być stosowane do promocji czegokolwiek.W ten sposób można promować niemal każdą ideę oraz obszary, które nie załapały się na tradycyjną reklamę, np. naukę. Discovery Channel, YouTube, czy Vimeo zrobiły wiele dla popularyzacji tej formy promocji. Oto dwa filmy, które pokazują coś wartościowego i pozostawiają człowieka mądrzejszym niż przed ich obejrzeniem:
Kolejny film jest o człowieku, który prowadzi jeden z najpopularniejszych blogów o modzie The Sartorialist.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
-
Komunikacja marketingowa
-
Projektowanie i zarządzanie propozycją wartości
Napisałem

Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie produktu jest kwestią powszechnie uznawaną w marketingu za ważną, ale trudną. Trudność stanowi brak ujednoliconej koncepcji pozycjonowania, a także ograniczona liczba narzędzi.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?