Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Jak działa mózg?

3 listopada 2011

Facebook link

Prowadzenie marketingu XXI wieku wymaga wielkiej, multidyscyplinarnej wiedzy. Marketerzy każdego dnia podejmują decyzje związane z procesami neuropsychologicznymi klientów, nabywców i użytkowników. Zastanawiają się co i jak powiedzieć, żeby ktoś to zauważył i odpowiednio zrozumiał. Próbują zmieniać postawy i kształtować przyzwyczajenia. Warto więc wiedzieć coś o tym, jak funkcjonuje mózg. Jest to jeden z tematów, które interesują mnie najbardziej. Do tej pory nie dysponowałem jednak żadnym materiałem, który w skondensowanej formie pozwoliłby się zorientować, co i jak. Ale już jest.

Oto fantastyczna prezentacja Iaina McGilchrista na temat funkcjonowania ludzkiego mózgu. Autor naprawdę wie, co mówi (i rysuje). Gorąco polecam.

Napisałem

book-rewolucja-marki
(R)ewolucja marki

Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Dlaczego mają kupić dany produkt?
  • Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
  • Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
 

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.