Jak działa mózg?
Prowadzenie marketingu XXI wieku wymaga wielkiej, multidyscyplinarnej wiedzy. Marketerzy każdego dnia podejmują decyzje związane z procesami neuropsychologicznymi klientów, nabywców i użytkowników. Zastanawiają się co i jak powiedzieć, żeby ktoś to zauważył i odpowiednio zrozumiał. Próbują zmieniać postawy i kształtować przyzwyczajenia. Warto więc wiedzieć coś o tym, jak funkcjonuje mózg. Jest to jeden z tematów, które interesują mnie najbardziej. Do tej pory nie dysponowałem jednak żadnym materiałem, który w skondensowanej formie pozwoliłby się zorientować, co i jak. Ale już jest.
Oto fantastyczna prezentacja Iaina McGilchrista na temat funkcjonowania ludzkiego mózgu. Autor naprawdę wie, co mówi (i rysuje). Gorąco polecam.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Techniki prezentacji
-
Myślenie strategiczne w marketingu
-
Twórcze metody rozwiązywania problemów
-
Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych
Napisałem

Mity marketingowe
Iluzje zawsze mnie drażniły. Niepotwierdzone opinie traktowane jak fakty, sztuczna rzeczywistość, odbierana jak prawdziwy świat, skrócone, spłycone prawdy i półprawdy budzą mój sprzeciw i mnie złoszczą.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?