Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Jak działa mózg?

3 listopada 2011

Facebook link

Prowadzenie marketingu XXI wieku wymaga wielkiej, multidyscyplinarnej wiedzy. Marketerzy każdego dnia podejmują decyzje związane z procesami neuropsychologicznymi klientów, nabywców i użytkowników. Zastanawiają się co i jak powiedzieć, żeby ktoś to zauważył i odpowiednio zrozumiał. Próbują zmieniać postawy i kształtować przyzwyczajenia. Warto więc wiedzieć coś o tym, jak funkcjonuje mózg. Jest to jeden z tematów, które interesują mnie najbardziej. Do tej pory nie dysponowałem jednak żadnym materiałem, który w skondensowanej formie pozwoliłby się zorientować, co i jak. Ale już jest.

Oto fantastyczna prezentacja Iaina McGilchrista na temat funkcjonowania ludzkiego mózgu. Autor naprawdę wie, co mówi (i rysuje). Gorąco polecam.

Napisałem

Kod skuteczności

Co to jest osobista skuteczność? Dlaczego tak trudno osiągnąć to, co się zamierzyło? Odpowiedź na to pytanie samo w sobie zasługuje na książkę.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.