Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Fizyka i marketing?

28 lipca 2011

Facebook link

Fizyka mnie fascynuje. Jest pasjonująca i zawiera ogromne pokłady niezwykłej wiedzy o świecie. Niestety, większości z nas została zrobiona krzywda w postaci zohydzenia nam tej dyscypliny w szkołach. Większość z nas uważa ją za trudną i niewyobrażalnie nudną. Ja twierdzę, że jest odwrotnie. Już jakiś czas temu odkryłem, że fizyka pozwala niezwykle ciekawie spojrzeć na marketing i całkowicie na nowo zrozumieć np. branding i badania rynku. Na szczęście nie jestem jedyny. Dziś proponuję krótką, ale świetną prezentację Dana Cobley’a pod tytułem: „Czego fizyka nauczyła mnie o marketingu?”.

Kategorie

Napisałem

book-mity-marketingowe
Mity marketingowe

Iluzje zawsze mnie drażniły. Niepotwierdzone opinie traktowane jak fakty, sztuczna rzeczywistość, odbierana jak prawdziwy świat, skrócone, spłycone prawdy i półprawdy budzą mój sprzeciw i mnie złoszczą.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.