Fizyka i marketing?
Fizyka mnie fascynuje. Jest pasjonująca i zawiera ogromne pokłady niezwykłej wiedzy o świecie. Niestety, większości z nas została zrobiona krzywda w postaci zohydzenia nam tej dyscypliny w szkołach. Większość z nas uważa ją za trudną i niewyobrażalnie nudną. Ja twierdzę, że jest odwrotnie. Już jakiś czas temu odkryłem, że fizyka pozwala niezwykle ciekawie spojrzeć na marketing i całkowicie na nowo zrozumieć np. branding i badania rynku. Na szczęście nie jestem jedyny. Dziś proponuję krótką, ale świetną prezentację Dana Cobley’a pod tytułem: „Czego fizyka nauczyła mnie o marketingu?”.
Kategorie
Moje szkolenia

-
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
-
Marketing miast i regionów
-
Zarządzanie innowacyjnością w marketingu
Napisałem

Praktyczny marketing miast i regionów
Marketing miejsc zdobywa w Polsce zasłużone zainteresowanie. Niestety kojarzy się niemal wyłącznie z promocją. Łatwo tworzy się logotyp i kampanię promocyjną. Znacznie trudniej stworzyć silną markę miasta lub regionu.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?