Dobra wiadomość

Lubię dobrze sformułowane wiadomości.

Nie lubię, gdy ozdobniki starają się odwrócić moją uwagę od braku jakiejkolwiek wartości dla mnie. Lubię, gdy treść podkreśla tę wartość.

Nie lubię, gdy użyte sformułowania nie pozostawiają wątpliwości, że chodzi wyłącznie o wyciagnięcie ode mnie pieniędzy. Lubię otrzymywać komunikaty, w których widać szacunek dla moich pieniędzy.

Nie lubię, gdy epatuje się mnie górnolotnymi słowami. Lubię wiadomości pisane potocznym językiem i na luzie.

Nie lubię, gdy wbrew mnie próbuje się mnie wciągać w grę. Lubię, gdy krótko przedstawi mi się sprawę i zostawia mi się wybór.

Nie lubię, gdy przegaduje się sprawę. Lubię zwięzłość i rzeczowość.

Oto dobra wiadomość wysłana przez Amazon.com klientom w związku z wprowadzeniem na rynek tabletu Kindle Fire: