Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Dobra wiadomość

16 października 2011

Facebook link

Lubię dobrze sformułowane wiadomości.

Nie lubię, gdy ozdobniki starają się odwrócić moją uwagę od braku jakiejkolwiek wartości dla mnie. Lubię, gdy treść podkreśla tę wartość.

Nie lubię, gdy użyte sformułowania nie pozostawiają wątpliwości, że chodzi wyłącznie o wyciagnięcie ode mnie pieniędzy. Lubię otrzymywać komunikaty, w których widać szacunek dla moich pieniędzy.

Nie lubię, gdy epatuje się mnie górnolotnymi słowami. Lubię wiadomości pisane potocznym językiem i na luzie.

Nie lubię, gdy wbrew mnie próbuje się mnie wciągać w grę. Lubię, gdy krótko przedstawi mi się sprawę i zostawia mi się wybór.

Nie lubię, gdy przegaduje się sprawę. Lubię zwięzłość i rzeczowość.

Oto dobra wiadomość wysłana przez Amazon.com klientom w związku z wprowadzeniem na rynek tabletu Kindle Fire:

 

Napisałem

book-praktyczny-marketing
Praktyczny marketing miast i regionów

Marketing miejsc zdobywa w Polsce zasłużone zainteresowanie. Niestety kojarzy się  niemal wyłącznie z promocją. Łatwo tworzy się logotyp i kampanię promocyjną. Znacznie trudniej stworzyć silną markę miasta lub regionu.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.