Dla wszystkich, którym coś nie gra w narracjach
Marketing w dużej mierze polega na opracowywaniu narracji, które w atrakcyjnej emocjonalnie formie przekazują ważne racjonalnie znaczenie. Już samo to zdanie jest uproszczeniem, które, gdy jest zbyt duże, staje się kłamstwem. To jeden z problemów związanych z posługiwaniem się narracjami. Znakomicie upraszczają one sprawy i czynią ich zrozumienie łatwiejszym, ale także narzucają jedną interpretację, która nie musi być prawdziwa. Mieli i mają świadomość tego wszyscy wybitni propagandziści.
Narracja to typowy kij o dwóch końcach. Jeden cel realizuje wspaniale ale za określoną cenę. O tej cenie ciekawie opowiada (nomen omen) Tyler Cowen.
Moje szkolenia

-
Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
-
Zarządzanie osobowością marki
-
Strategia marketingowa
Napisałem

Wskaźniki marketingowe
Jestem autorem opisów 24 wskaźników zawartych w książce "Wskaźniki marketingowe" pod redakcją Roberta Kozielskiego.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?