Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Czym żyje młodzież?

24 lipca 2011

Facebook link

Najprostsza odpowiedź jest taka, że młodzież żyje różnymi sprawami. Jest jednak jedno miejsce w sieci, które wydaje się dość reprezentatywnie pokazywać, co młodych ludzi rusza, ciekawi i interesuje. To miejsce w całości przez nich tworzone. Forma ekspresji jest taka jaką młodzież lubi najbardziej: krótko i na temat z przewagą obrazu. To miejsce to demotywatory.pl.

Demotywatory.pl to głos pokolenia. Chodzi o podzielenie się stanem emocjonalnym, obserwacją, wskazówką, zabawienie siebie i innych. Jest w tym także elementarna twórczość. Przy minimum środków należy coś przekazać i poruszyć oglądających.

Może to tylko galeria plakatów młodych ludzi a może świat ich wartości?

A jeśli komuś wartości nie wystarczają, to znajdzie tam również odwołania do pewnych marek.

Plakat pochodzi z serwisu demotywatory.pl

Polecam także tekst o historii demotywatorów na JoeMonster.org: http://www.joemonster.org/art/7568/Demotywatory

Kategorie

Napisałem

book-rewolucja-marki
(R)ewolucja marki

Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Dlaczego mają kupić dany produkt?
  • Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
  • Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
 

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.