Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Czas na refleksję

15 września 2008

Facebook link

Raz na jakiś czas warto oderwać się od zwykłych zajęć i pójść w innym kierunku. Dookoła nas dzieją się niesamowite rzeczy. Wielość i różnorodność idei powstających w umysłach ludzi i laboratoriach naukowych jest ogromna.

Najczęściej nie mamy czasu czytać najnowszych książek, śledzić wszystkie nowe nurty w zarządzaniu, czy nawet być na bieżąco z buzzem na nasz temat. Spędzając większość czasu w kręgu tych samych projektów i ludzi, nie pozwalamy sobie na świeże spojrzenie i inspirację stymulującą kreatywność.

Dlatego dzisiaj polecam stronę, która spełnia dwie funkcje:

  • dostarcza rozrywki na poziomie i pozwala odpocząć od zwyczajności
  • inspiruje do kreatywności i poszukiwania.


Oto TED: www.ted.com

Kategorie

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.