Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Branding emocjonalny

29 stycznia 2012

Facebook link

Często mówię i piszę o brandingu emocjonalnym. Dziś oddam głos innym. Oto kilka przykładów i podejść do brandingu emocjonalnego. Z niecierpliwością czekam, kiedy ta dyscyplina pokona etap dzieciństwa polegający na myśleniu w prosty sposób o kolorze, dźwięku, zapachu, smaku i dotyku i wejdzie na wyższy, bardziej dojrzały poziom, którego przedstawicielami są poniższe filmy.

 

 

 

 

Napisałem

book-pozycjonowanie-produktu
Pozycjonowanie produktu

Pozycjonowanie produktu jest kwestią powszechnie uznawaną w marketingu za ważną, ale trudną. Trudność stanowi brak ujednoliconej koncepcji pozycjonowania, a także ograniczona liczba narzędzi.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.