Branding emocjonalny
Często mówię i piszę o brandingu emocjonalnym. Dziś oddam głos innym. Oto kilka przykładów i podejść do brandingu emocjonalnego. Z niecierpliwością czekam, kiedy ta dyscyplina pokona etap dzieciństwa polegający na myśleniu w prosty sposób o kolorze, dźwięku, zapachu, smaku i dotyku i wejdzie na wyższy, bardziej dojrzały poziom, którego przedstawicielami są poniższe filmy.
Moje szkolenia

-
Techniki prezentacji
-
Myślenie strategiczne w marketingu
-
Twórcze metody rozwiązywania problemów
-
Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych
Napisałem

Pozycjonowanie produktu
Pozycjonowanie produktu jest kwestią powszechnie uznawaną w marketingu za ważną, ale trudną. Trudność stanowi brak ujednoliconej koncepcji pozycjonowania, a także ograniczona liczba narzędzi.
Zobacz więcej
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?