Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Branding emocjonalny

29 stycznia 2012

Facebook link

Często mówię i piszę o brandingu emocjonalnym. Dziś oddam głos innym. Oto kilka przykładów i podejść do brandingu emocjonalnego. Z niecierpliwością czekam, kiedy ta dyscyplina pokona etap dzieciństwa polegający na myśleniu w prosty sposób o kolorze, dźwięku, zapachu, smaku i dotyku i wejdzie na wyższy, bardziej dojrzały poziom, którego przedstawicielami są poniższe filmy.

 

 

 

 

Napisałem

book-mity-marketingowe
Mity marketingowe

Iluzje zawsze mnie drażniły. Niepotwierdzone opinie traktowane jak fakty, sztuczna rzeczywistość, odbierana jak prawdziwy świat, skrócone, spłycone prawdy i półprawdy budzą mój sprzeciw i mnie złoszczą.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.