Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

Branding emocjonalny

29 stycznia 2012

Facebook link

Często mówię i piszę o brandingu emocjonalnym. Dziś oddam głos innym. Oto kilka przykładów i podejść do brandingu emocjonalnego. Z niecierpliwością czekam, kiedy ta dyscyplina pokona etap dzieciństwa polegający na myśleniu w prosty sposób o kolorze, dźwięku, zapachu, smaku i dotyku i wejdzie na wyższy, bardziej dojrzały poziom, którego przedstawicielami są poniższe filmy.

 

 

 

 

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.