Branding emocjonalny w sklepie
Często podczas prowadzonych przeze mnie szkoleń mówię o brandingu emocjonalnym. Jego zasady wdrażamy także podczas współpracy z klientami. Ponieważ handel detaliczny jest środowiskiem, które daje najwięcej możliwości wykorzystania środków brandingu emocjonalnego, dzisiaj polecam przegląd kilku znakomitych przykładów niezależnych detalistów amerykańskich.
George Whalin napisał świetną książkę pt. Retail Superstars: Inside the 25 Best Independent Stores in America. Analizuje w niej przykłady znakomitych sklepów detalicznych, które nie są (być może jeszcze) sieciami i obszernie uzasadnia, dlaczego uważa je za najlepsze. Książkę polecam, ale na szczęście, bez niej także można zobaczyć, co takiego świetnego jest w wybranych przez autora sklepach. Stworzył on uzupełniającą książkę stronę www, na której można odbyć mini-tour po każdym ze sklepów.
Zdjęcia nie są w stanie oddać doświadczenia bycia w sklepie, ale przynajmniej pozwalają na ocenę strony wizualnej. Zatem, zapraszam do 25 najlepszych niezależnych sklepów w Ameryce:
Kategorie
Moje szkolenia

-
Techniki prezentacji
-
Myślenie strategiczne w marketingu
-
Twórcze metody rozwiązywania problemów
-
Podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych
Napisałem

(R)ewolucja marki
Nabywcy chcą znać odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:
- Dlaczego mają kupić dany produkt?
- Dlaczego ma to być produkt określonej marki?
- Jakie korzyści przyniesie im zakup, posiadanie i stosowanie danego produktu?
Zobacz komentarze
Zostaw swój komentarz
Kim jestem?
Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.
Więcej o mnie Zobacz gdzie pracuję Chcesz zaprosić mnie do współpracy?