Zmiana

Kit Yarrow, w jednej ze swoich książek pt. „Decoding The New Consumer Mind” tak podsumował obecne czasy:

„Doug Stephens, autor książki „Retail Revival” tak podsumowuje potrzebę zmiany:

Obecnie debacie podlega każdy aspekt życia i społeczeństwa. Prywatność, prawa człowieka, małżeństwo, kontrola dostępu do broni, ochrona zdrowia, środowisko, polityka. Wszystko jest do wzięcia. Nie pamiętam, żebyśmy jako społeczeństwo kiedykolwiek aktywnie zastanawiali się nad tyloma paradygmatami i długo utrzymywanymi przekonaniami. A jednak ciągle widzę wielu detalistów (jego książka jest poświęcona detalistom i handlowi detalicznemu) odchudzających te same, stare modele biznesowe. Robiąc to samo, co robili przez ostatnie trzydzieści lat, starają się być trochę bardziej konkurencyjni lub wydajni. Ale tak postępując tracą rzadką szansę, aby całkowicie przemyśleć, przekształcić i odrodzić swój biznes. Drugiej takiej szansy mogą nigdy nie dostać. Moim zdaniem konsumenci nigdy nie byli bardziej gotowi na zmianę.

Marketingowcy mają dziś jedną z najtrudniejszych prac na świecie. Będąc przytłoczeni taktycznymi okazjami muszą być skoncentrowani na empatycznej, klientocentrycznej strategii. Muszą stale być o krok przed wszystkimi pomimo niesamowitego tempa zmian. Łatwo jest pominąć to, co istotne, wielkie fundamenty, gdy codzienne życie obfituje w większą liczbą detali niż kiedykolwiek. Nie można jednak nic nie robić. Tak jak nie można wiecznie czekać. Dzisiejszy konsument nie jest taki, jak kiedyś, więc robienie tego samego co kiedyś nie zadziała.”

2 komentarze do “Zmiana”

  1. Kit Yarrow, w jednej ze swoich książek pt. „Decoding The New Consumer Mind” tak podsumował obecne czasy:

    Czy tu nie brakuje kawałka tekstu?

Możliwość komentowania została wyłączona.