Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

1300 lat w tej samej rodzinie

28 grudnia 2014

Facebook link

Czas świąteczno-noworoczny wymaga czegoś innego niż zwykły wpis. Dlatego proponuję krótki, ale nastrojowy film o czymś, co po naszemu nazwalibyśmy pensjonatem (po japońsku ryokan), który jest własnością jednej rodziny od 1300 lat. Jest tu trochę o biznesie, trochę o przeżyciach i emocjach ludzi oraz dużo o filozofii życiowej. W sam raz na ten czas.

Kategorie

Napisałem

Marka na cztery sposoby

Często można spotkać się z opinią, że marka to jeden efekt: wizerunek, idea spajająca ludzi, silna emocja, doświadczenie. Marka nie jest jednak efektem należącym do jednej, ale do wielu kategorii. Najczęściej, gdy mowa o marce, mam ochotę powiedzieć: marka to więcej, niż myślisz.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.