Jacek Pogorzelski
Marketingowy esencjalizm

„Marka nie jest wyłącznie przydatnym narzędziem zarządczym, ale subtelnym procesem dialogu między jej właścicielem a odbiorcą, który to proces zmienia jednego i drugiego.”

1300 lat w tej samej rodzinie

28 grudnia 2014

Facebook link

Czas świąteczno-noworoczny wymaga czegoś innego niż zwykły wpis. Dlatego proponuję krótki, ale nastrojowy film o czymś, co po naszemu nazwalibyśmy pensjonatem (po japońsku ryokan), który jest własnością jednej rodziny od 1300 lat. Jest tu trochę o biznesie, trochę o przeżyciach i emocjach ludzi oraz dużo o filozofii życiowej. W sam raz na ten czas.

Kategorie

Napisałem

book-mity-marketingowe
Mity marketingowe

Iluzje zawsze mnie drażniły. Niepotwierdzone opinie traktowane jak fakty, sztuczna rzeczywistość, odbierana jak prawdziwy świat, skrócone, spłycone prawdy i półprawdy budzą mój sprzeciw i mnie złoszczą.

Zobacz więcej

Zobacz komentarze

Zostaw swój komentarz

Kim jestem?

Jestem właścicielem i dyrektorem zarządzającym firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leaderem w BlueFox. Pomagam klientom prowadzić marketing oparty na wiedzy, a nie intuicji, oraz uczę myśleć strategicznie zamiast tworzyć dokumenty-strategie.